Leczenie naturalne

Natura dała Nam wszystko co niezbędne…

Woda utleniona – informacje

Posted by naturalnel w dniu 29 stycznia, 2012


Każdy wie co to woda utleniona, ale prawie nikt nie wie jakie zaskakujące właściwości może posiadać.
Woda utleniona to tlen, który nam jest potrzeby do zdrowia jak nic innego, mity o tym, że organizm i skóra się starzeje wskutek tlenu są blednę – mity te są rozpowszechniane jako usprawiedliwienie starzenia naszego organizmu przez lekarzy.
Chciałbym opowiedzieć o cudownych właściwościach wody utlenionej bowiem jest ona w stanie pomóc bardzo wielu ludziom, którzy szukają pomocy i czasem są zrozpaczeni z niemocy, z tego, że nic nie da się zrobić i poddają się! Ja mówię NIE i mówię Wam, że jest nadzieja.
Woda utleniona ma wiele właściwości i jest w stanie wam pomóc wewnętrznie jak i zewnętrznie.
Woda utleniona jest w stanie wyleczyć  kaszel, grypę, gorączkę, anginę, zapalenie ucha, zatoki i inne zapalenia wirusowe a także wiele innych wewnętrznych schorzeń. Poza tym ma zastosowanie zewnętrzne może wyleczyć i poprawić wygląd skóry.
woda utlenioną można z łatwością leczyć trądzik a także bardziej skomplikowane jak blizny i guzy na skórze, brodawki, znamiona, ropienie i wszystkie inne.
Istnieją rożne stężenia wody utlenionej 3% do stosowanie wewnętrznie do 30 % do stosowania zewnętrznie.
„Nadtlenek wodoru, swoją drogą,
rozpada się na wodę i tlen atomowy,
co stanowi mocną broń przeciwko patogennym
„wrogom”, niezależnie od
tego, czy to wirusy, bakterie, grzyby,
czy infekcje pasożytnicze. Ponieważ
wydziela się przy tym nieodzowny dla
komórek aktywny tlen, jednocześnie
likwidacji ulega efekt glikolizy, który
powstaje podczas niedotlenienia, na
czym cierpią wszystkie reakcje biochemiczne
i bioenergetyczne w organizmie,
a w pierwszej kolejności mitochondria,
które przestają produkować
niezbędną dla komórek energię. Mitochondria
odgrywają ogromną rolę w
procesach życiowych nie tylko komórki,
lecz i całego organizmu.”
Także jak widać nadtlenek wodoru to całkowicie bezpieczna sprawa, nasz organizm  sam go produkuje, gdy jest w pełni zdrowia jednak, gdy ciągle chorujemy ta funkcja jest zaburzona  a organizm nie daje sobie rade sam z bakteriami i  wirusami.
Warto wspomnieć że nadtlenek wodoru pomógł ludziom z miażdżyca, problemami serca, żylakami, nowotworami. Jest całkowicie naturalną substancją i przynosi bardzo dużo korzyści. Jego stosowanie jest całkowicie bezpieczne. tak więc jeśli postanowią państwo wypróbować jego zbawienne działanie to może coś się zmienić na złe dla kogoś! Dla lekarzy, którzy już  wam nie będą potrzebni w czasie grypy i zachorowań wirusowych. Pamiętajmy, że nadtlenek wodoru mogą także stosować dzieci i jest on dla nich bezpieczny.
fragm. ksiązki Ivan Nieumywakin – woda utleniona na straży zdrowia

Komentarzy 6 to “Woda utleniona – informacje”

  1. Anonymous said

    niesamowite, zwykła woda utlenioa to zarazem śmieszne i zaadziwiające

  2. Thanks for finally writing about >Woda utleniona – informacje
    Leczenie naturalne <Liked it!

  3. Wyleczona said

    Ja wyleczyłam swoją astmę za pomocą wody utlenionej. Piłam codziennie rano jakąś godz. przed śniadaniem. Zaczynałam od 1 łyżeczki na szklankę wody, a skończyłam na 5 łyżeczkach, (podobno zaczyna się od kilku kropli, ale o tym nie wiedziałam).
    Piłam tydzień. Smak obrzydliwy, za każdym razem miałam wrażenie, że będę wymiotować. Ale pozostało tylko wrażenie. Rezultat okazał się cudny.
    Zanim zaczęłam pić bez inhalatora ledwo żyłam. 6-8 dawek było normą, bez tego moje płuca „zalewała” wydzielina. Teraz od 3 lat mam święty spokój, mogę normalnie oddychać, wchodzić na 4 piętro nie ma problemu. Nie miałam żadnych skutków ubocznych, ale wiem, że inni mają. Mnie się „upiekło”:)

  4. Anonim said

    Fantastyczne wyjansienie zastosowania. Dziekuje.

  5. Malgorzata said

    Przepraszam za literowki. Jestem po prostu podekscytowana tematem .

Dodaj komentarz