Leczenie naturalne

Natura dała Nam wszystko co niezbędne…

Trądzik – regeneracja skóry

Posted by naturalnel w dniu 23 stycznia, 2013


 

Jeśli udało nam się opanować już trądzik zostają nam niestety straszne blizny, które możemy zredukować maściami lub laserami za kilka tysięcy złotych w gabinetach kosmetycznych lecz sam po swoim doświadczeniu wiem, że to nie daje dużych rezultatów. Wydawałem setki złotych na maście, lasery, kremy i inne duperele, ale nic nie pomogło jak: woda utleniona w wysokim stężenie czyli Perhydrol, szukałem tydzień nim odkryłem zagadkę gdzie można go dostać, bowiem jedyna firma na allegro, która go sprzedawała została zbanowana i zabroniono jej sprzedawać owy właśnie cudowny lek. Perhydrol zacząłem zamawiać w hurtowni fryzjerskiej na www.uradka.pl koszt 1 litra to około 15 zł jeden litr wystarczy nam naprawdę na długo.  Moja droga do zdrowia zaczęła się od gruntownego oczyszczania organizmu, co przyniosło dobre efekty. Blizny i pryszcze zacząłem smarować 30%  procentowym roztworem perhydrolu, zacząłem na ramionach, gdzie pryszczy było dużo, a same blizny wyglądały nieciekawie, gdy smarowałem pryszcza pojawiała się wielka dziura jakby korek od pontonu przez który wyciekała ropa. Kiedy wypalałem skupiska pryszczy skóra była nabrzmiała, czerwona i bardzo bolała, po kilku godzinach z pryszczy zostały tylko strupy, po tygodniu od smarowania strupy odpadły a pod nimi pojawiła się czysta zdrowa skóra a pryszcza nie było. Efekt był zdumiewający, ponieważ, gdy zawsze innym sposobem usuwałem pryszcza on zawsze powracał w tym samym miejscu, teraz nie było szans by powrócił. Blizny które były wcześniej, po smarowaniu natychmiast nabrzmiały, po kilku godzinach zrobiły się czerwone nabrzmiałe, po tygodniu smarowania, raz codziennie Perhydrolem zupełnie zanikły, na skórze powstała warstwa naskórka, która odpadła wraz z blizna a pod spodem czysta gładka przyjemna skóra, po 2 tygodniach od rozpoczęcia smarowania nie było już ani śladu po bliznach a zaczerwienienia znikły.

 

Podobna terapie stosowałem na twarzy, lecz nie mogłem wyjść  domu przez kilka dni, bo skóra była opuchnięta, miejsca blizn znikły a stany zapalne już nie rodziły wykwitów.

 

Stosowałem również mocz, który gotowałem do ¼ objętości. Nacierałem kilka razy dziennie, mocz pachniał nawet dobrze, nie rodził odrazy, po smarowaniu skóra stawała się nawilżona, jędrna, jeśli były wykwity to zanikały, skóra nabrała blasku, gładkości, czego nie dał mi nigdy żaden krem, balsam, tonik, maść.

Nie stosuje już kosmetyków, balsamów, toników, kremów na pryszcze po prostu nie muszę. Wieczorem przed snem  przecieram skórę wacikiem z roztworem 10% wody utlenionej a 2 razy na tydzień gotowanym moczem, skóra wygląda młodo świeżo i zdrowo.

 

Jadłem dużo owoców i  warzyw, w szczególności jabłka dobrze wpływały na stan skóry, piłem dużo wody mineralnej i usunąłem szkodliwe jedzenie z diety. Więcej tutaj

 

Jeśli macie pytania zadawajcie je w komentarzach chętnie odpowiem 🙂

Komentarzy 17 to “Trądzik – regeneracja skóry”

  1. Piotr said

    byłbym w stanie spróbowac wszystkiego, aby coś z tym zrobić wydaje mnóstwo kasy na kosmetyki, wierze, że tobie się udało, trafiłem na tę stronę przypadkiem szukając jakiś nowych kremów na trądzik. Twe artykuły troche mi otwarły oczy, jestem sceptykiem, myślę, że jest w tym prawda. moja Twarz jest już cała spalona z tych kosmetyków a efekt to tylko tuszowanie ich bo i tak zaraz wyskakują nowe. Ja cie pierrr..
    Jeśli macie jakieś propo piszcie chętnie wysłucham

  2. zuza said

    Polecam takze nafte na tradzik mnie pomogla

  3. am89 said

    Smarując pryszcze na ramionach po prostu brałeś nierozcieńczony perhydrol i przecierałeś? Ile razy to powtórzyłeś i co jaki czas taki zabieg robiłeś? Czy zmywałeś później jakoś perhydrol ze skóry?

  4. naturalnel said

    Im częściej tym lepiej ale można dać sobie tydzień np po 5 razy dziennie co 15 minut lub p oprostu położyć nasączony wacik na skupiska, sami obserwujemy rezultaty i patrzymy czy dalej trzeba stosować, tak oglądamy po każdym efekcie po smarowaniu jak skóra wróci do normalnego stanu – opuchlizna zejdzie.

  5. naturalnel said

    Nie zmywa się go bo wnika do skóry i krwi perhydrol to tlen składnik naszego organizmu

  6. Ania said

    Hmm wydaje się to szalone, ale mam 5 cm bliznę i nie wiem co z nią zrobić. Usuwałeś jakieś większe blizny czy tylko potrądzikowe?

  7. naturlanel said

    obecnie sam mialem 3 cm blizne po zabiegu blizna znikla po okladach 30% woda naskórek poprostu odpadl polecam post usuwanie blizn https://naturalnel.wordpress.com/2012/01/30/usuwanie-blizn/

    • viola said

      brzmisz tak wiarygodnie, że też spróbuję. Ale ja mam problemy na klatce piersiowej z opryszczką. trochę ratuję się bańkami ale dokładam do tego twoją metodę

  8. artur said

    Hej, czy nie ma niebezpieczeństwa, że blizny na twarzy się na przykład powiększą? Walczę z nimi od około 6 lat i już mi ręcę opadają, chcę spróbować czegoś nowego i włałeś w moje serce nadzieję, ale jednak trochę się boję. Czy dużo perhydloru trzeba używać na twarz?

  9. Bastek said

    Witam, zamówiłem prehydrol z tej strony co pisałeś, od dziś smaruję blizny potrądzikowe i przebarwienia, rozrobiłem prehydrol z wodą 50/50, skóra bardzo swędzi przez pierwsze 10 min, nie wiem jak wytrzymałeś te swędzenie przy 30 %, ja smaruję prawie całą twarz, efekt jest ogromny, widoczny już przy pierwszym dniu, będę opisywał jak wygląda skóra z dnia na dzień.

  10. Bastek said

    Efekt już widać, blizny są dużo płytsze, efekt lepszy niż po laserach typu fraxel, miałem robiony 3 razy laser frakcyjny i różne tego typu wynalazki. Skóra już przyzwyczaiła się do 15 % i mniej swędzi, wrócę do smarowania dopiero po świętach, ponieważ skóra jest trochę czerwona, a po nowym roku parę dni potraktuję skórę 30 %, jak takie efekty widzę po 15 to ciekawe co będzie po 30, może mój problem zniknie 😀 Dodatkowo pomiędzy smarowaniami nakładam maskę z żółtka,miodu i oliwy.

    • Artur said

      Bastek, jeśli możesz dawaj znać jak wygląda sytuacja. Ja cały czas się waham i boję, ale bardzo chciałbym spróbować. Nienawidzę swoich blizn.

  11. Anonim said

    Witam,
    jak perhydrol wpływa na przebarwienia na twarzy?

  12. Iwona said

    Witam, czy perhydrol 30 % trzeba rozcieńczyć, czy stosować w normalnej postaci za pomocą np. patyczka kosmetycznego?. Mam zastosować to na narośl na nosie, mam obawy. Proszę o odpowiedź.

  13. virfitt said

    A jak długo należy trzymać taki okład na bliźnie?

  14. Mateusz said

    Mocz jest naprawdę dosyć zaskakującym sposobem ale już gdzieś słyszałem że posiada wiele użytecznych właściwości.

Dodaj komentarz