Leczenie naturalne

Natura dała Nam wszystko co niezbędne…

Odpowiedzi

Posted by naturalnel w dniu 28 kwietnia, 2014


Dla wszystkich którzy mają pytania na temat perhydrolu odpowiadam że stosowałem i to co napisane jest na błogu było testowane na mnie. Nie da się powiedzieć jaki i kiedy będzie efekt. Mój efekt był po kilkunastu okładach. Pisałem że ważne jest to że substancja ta wypala wierzch warstwy skornej oraz powoduje regeneracje dolnych warstw. Proszę zasięgnąć do lektury i nie zadawać setek pytań ponieważ nie jestem jasnowidzem. Mnie udało się usunąć dużą 5 cm blizne pooperacyjna okładem 30 proc. efekty widać tak szybko im więcej robiłem okładow. Pewność o działaniu będziemy mieli o tym że warstwa naskórka zchodzi tworząc nowa i tak w kolo. Jeśli nie macie państwo wiedzy na temat perhydrolu proszę go nie używać.

Komentarzy 13 to “Odpowiedzi”

  1. Karolina said

    Hej,
    u mnie zastosowanie rozcienczonego perhydrolu na rozstepach – najpierw 10% nastepnie 15% skonczylo sie bliznami. Co ty na to?

  2. max said

    a co ma perhydrol do leczenia naturalnego? Przecież to czysta chemia!!!

  3. naturalnel said

    caly nasz organizm to fabryka chemii a 15 procent perhydrolu nie zrobi pani blizn prosze byc powaznym i sie zastanowic co pani pisze

  4. Karolina said

    To przesłać Panu zdjęcie? Zamiast cienkich rozstępów mam teraz grube kreski – blizny w tym miejscu.. A jednak perhydrol to chemia -może wyżreć skórę, Mimo iż rozcieńczałam skutek jeszcze gorszy…

  5. Karolina said

    A mógłby Pan opisać co się działo ze skórą w trakcie stosowania perhydrolu? U mnie miejsce po kilkakrotnym przetarciu pomału stawało się białe, takie pojedyncze kropki się pojawiały az w koncu cały rozstęp miał biały nalot.Z tego powstawał strupek.

  6. naturalnel said

    prosze wysłać ocenimy, jak pisałem z boku bloga każdy stosuje metody na własną odpowoedzialność, być moze za tydzień pani zobaczy, ze jednak skóra się zmieniła, lub bedzie potrzebne jeszcze kilka razy posmarowanie rozstępów, ale to każdy sam decyduje co robi
    polecam przeczytac ksiazke Iwana Niumywakina każdemu polecalem i polecam zanim zacznie cokolwiek robic z woda utleniona.
    tu link przykladowy do ksiazki

    Kliknij, aby uzyskać dostęp Iwan+Nieumywakin+-+Woda+utleniona+na+stra*c5*bcy+zdrowia,1223100121.pdf

  7. naturalnel said

    prosze pani biały nalot to normalna sprawa skóra sie złuszcza to znaczy ze sie regeneruje od dolnych warstw ten biały nalot to naskorek, ktory zostal wysuszony przez perhydrom strop to nic innego niz zagojenie sie rany i zamniecie sie rany, ktora prawdopodobnei zostala wytworzona przez rozstep ; luka w warstwie skornej mogla zostac zamknieta a skora zregenerowana prosze smarowac strop pasta cynkowa za kilak dni nie bedzie sladu po rozstepie czy bliznie

    • Karolina said

      Dobrze, dziękuję za odpowiedź. Wypalę inne rozstępy. Zobaczę co będzie się działo. 🙂

      • naturalnel said

        prosze poczekac i obserwowac efekty jesli zobaczy pani roznice i jakas poprawe prosze zaczac stosowac to na inne rozstepy

  8. naturalnel said

    prosze tez sie zapoznac koniecznie z ksiazka Ivana i jego badaniami na temat oddzialywania tlenu na ludzki organizm z boku strony jest widget do pobierania ksiazek za darmo ksiazka tam sie znajduje

Dodaj komentarz