Leczenie naturalne

Natura dała Nam wszystko co niezbędne…

kolejne 5 guzów usunięte naftą – zdjęcia

Posted by naturalnel w dniu 3 Maj, 2013


Obrazek ObrazekObrazek Teraz mogę się podzielić dobrymi wieściami, dziś wydaliłem już 2 guz a 3 kolejne usunąłem wstrzykując naftę. Jestem szczęśliwy, bo od 2 lat nie działo się nic mimo, że jadłem warzywa, owoce, głodowałem, piłem zioła, piłem sodę, mocz i inne. Terapia naftą okazała się dla mnie cudem. Nie mogę uwierzyć, że naftą oświetleniowa może zabić guzy i to bez żadnych komplikacji na organizm, mimo to jest to możliwe, przez cały czas normalnie funkcjonowałem. Jest w tym przedsięwzięciu jedna różnica, nafta nie wchłania się z przewodu pokarmowego lub bardzo mało, wstrzykując naftę do guza nafta dostawała się do krwiobiegu dopadając kolejne guzy. naftę umieszczam na 1 miejscu terapia alternatywnych nieszkodliwych. Terapię stosowałem 2 tygodnie guzy zaczęły wypadać co kilka dni po tygodniu ten na zdjęciach jest 2 i większy. ObrazekObrazekNie odkryłem panaceum ono już jest od dawna.

ObrazekObrazek

 

Komentarzy 8 to “kolejne 5 guzów usunięte naftą – zdjęcia”

  1. Karo said

    Napisałam do Pana maila w sprawie nafty. Bardzo proszę o szybki kontakt. Pozdrawiam.

  2. Karo said

    Witam. Prosiłabym o odpowiedź na drugiego maila. Dziękuję. Pozdrawiam.

  3. Margot said

    Prosze o kontakt. Pozdrawiam

  4. mohr siebeck dissertation verffentlichen

    kolejne 5 guzów usunięte naftą – zdjęcia « Leczenie naturalne

Dodaj komentarz